Šiandien užmečiau akį į gegužės mėnesio “Dvaro gazetą” ir… likau apstulbintas. Laikraštyje reklamuojama “Švyturio” alaus taurė, kurią sukūrė garsus, visame pasaulyje žinomas dizaineris Rony Pleslas. Viskas gražu, taurė graži, bet…tai alaus reklama ar ne? Nes taurė pilna gėrimo. Ir iš akies matyti, kad alaus. Likau nesupratęs, ar alaus reklama draudžiama ar …leidžiama?
Gal tuoj pamatysime degtinės gamintojus reklamuojančius unikalius, mažos talpos stiklinius degtinės butelius, labiau atskleidžiančius degtinės aromatą ar unikalaus dizaino cigarečių pakelius, kurie atskleidžia unikalų dūmo skonį ir kvapą.
O kodėl gi ne, juk automobilius jau seniai vertina ne pagal kokybę, o dizainą ir kitus “pribumbasus”.